Intro

Welcome and Welcome! DinetFM is an Internet Radio Station broadcasting live music with 24kbps mono and Online 24 hours a day. Listeners can request the song via this blog and DJ will get the request directly.

DinetFM Live



[ Status Song ] [ Get The Player ]

Request

Ada Apa Dengan SRK


KL, 21 NOV 2008: ingat cerita si hero Bollywood, Shah Rukh Khan (SRK) dapat pingat Datuk dah reda, rupanya belum lagi. Ck dapat tahu SRK tidak dapat datang lagi menerima darjah kebesarannya itu yang sepatutnya hujung bulan ini.

Ramai tahu, SRK adalah di antara 77 orang yang dianugerahkan Darjah Mulia Seri Melaka (DMSM) yang membawa gelaran Datuk sempena hari lahir Yang Dipertua Negeri, Tun Mohd Khalil Yaakob yang ke-70 bulan lalu.

Laporan sebuah akhbar tempatan minggu ini berkata, SRK tidak dapat datang lagi ke Melaka pada 29 November ini buat kali kedua, kerana terlalu sibuk dengan shooting di sana-sini.

Jadi disebabkan perkara itu, pegawai kerajaan negeri dilaporkan sedang mengatur tarikh baru untuk memberikan anugerah itu. Baguslah, kata orang, kalau tidak dipecahkan ruyung, mana kan dapat sagunya bukan?

Hai, itulah nasib gelaran Datuk kita, kalau Ck kritik orang tak tahu nak hargai, nanti ada pula yang marah. Tapi tengoklah sendiri, sudah 2 kali SRK tidak dapat datang kerana dialah manusia paling sibuk di dunia mengalahkan Barack Obama.

Tapi tak tahulah, kalau dapat gelaran knighthood yang membawa gelaran Sir dari London, mungkin SRK cepat-cepat akan blok tarikhnya itu agaknya...

Jadi nasihat Ck, eloklah kita kirimkan saja pingat itu gunakan Pos Laju ke, DHL ke, FedEx atau hantar saja kepada wakil Kedutaan India di Kuala Lumpur saja.


Sumber m****.com.my

1 comment:

iEn said...

awat sumber dot dot dot tuh!

 

Copyright By  © DiNeTFM Da Blog: Ada Apa Dengan SRK | Original Design by NTLN @ 2008 | Modified By iEn a.k.a muncet

Back to TOP