Intro

Welcome and Welcome! DinetFM is an Internet Radio Station broadcasting live music with 24kbps mono and Online 24 hours a day. Listeners can request the song via this blog and DJ will get the request directly.

DinetFM Live



[ Status Song ] [ Get The Player ]

Request

Kisah Tiga Cinta: Abby, Erema, Wan Norazlin

Ramai telah mengetahui mengenai kisah Abby dan Norman.

Norman Hakim telah ditangkap khalwat di pejabatnya di Ukay Perdana bersama dengan pelakon wanita yang baru meningkat, Memey Suhaiza. Kejadian ini menyebabkan Abby memfailkan cerai terhadap Norman. Yang menyakitkan hati adalah si Memey tidak pernah keluar televisyen untuk mendengar dari mulutnya sendiri. Kesian Abby, orang lain buat, dia yang kena tembak dengan wartawan. Huhu

Kisah antara Erema dan Seri Bayu juga hangat diperkatakan sekarang ini. Tidak tahu siapa yang salah, Seri Bayu cakap, Erema sudah ada teman lelaki baru dan selalu balik lewat malam kerana bekerja di kelab malam. Tapi di pihak Erema, dia kerja di kelab malam kerana ingin menambah pendapatan dan lelaki yang menjemputnya hanyalah rakan sekerja. Dulu, Erema pernah ditemubual oleh Majalah 3 atas kesetiaannya terhadap Seri Bayu. Kini, dia sendiri yang memfailkan cerai terhadap penulis lirik terkenal itu. Anda fikirkanlah sendiri.

Di pihak Wan NorAzlin pula, pelakon Airmata Ibu dan juga pernah menggegarkan Malaysia dengan video l**ahnya ini pula tidak sanggup menuntut cerai dari suaminya walaupun suaminya memperlakukan dia seteruk mana sekalipun. Dia tidak ingin anak-anaknya tidak mempunyai bapa. Huh. Sampai begitu sekali.

Anda renungkanlah, sekarang ini ramai artis yang bercerai-berai. Mereka ini memberikan contoh yang buruk ke[ada masyarakat kerana mereka amat dikenali.

kredit to Tragedi Cinta Tiga Wanita

No comments:

 

Copyright By  © DiNeTFM Da Blog: Kisah Tiga Cinta: Abby, Erema, Wan Norazlin | Original Design by NTLN @ 2008 | Modified By iEn a.k.a muncet

Back to TOP